- Prevádzkový poriadok počítačovej učebne
- SVP
- TVVP
- Test
- Projekt MESTO
- Odkazy na www stránky
- Mesto
- O predmete
- Informácie
- E-mail (elektronická pošta)
- E-mail - úlohy
- Hardwér
- Hardwér - úlohy
- Softwér
- Softwér - úlohy
- Operačné systémy
- Operačné systémy - úlohy
- Imagine - úvod; spustenie a práca s programom
- Imagine - úvod; spustenie a práca s programom - úlohy
- Imagine - príkazy I
- Imagine - príkazy I - úlohy
- Imagine - príkazy II
- Imagine - príkazy II - úlohy
- Imagine - vlastné tlačidlá
- Imagine - vlastné tlačidlá - úlohy
- Imagine - procedúry
- Imagine - procedúry - úlohy
- Imagine - tvar, pozícia, kreslenie a udalosti
- Imagine - tvar, pozícia, kreslenie a udalosti - úlohy
- Imagine - viac korytnačiek, stránka, pozadie
- Imagine - viac korytnačiek, stránka, pozadie - úlohy
- Windows I
- Windows I - úlohy
- Web
- Web - úlohy
- Web 2
- Web 2 - úlohy
- Test I - piataci
- Test II - piataci
- PowerPoint - manuál
- Netiketa
- 7. ročník - excel
Imagine - príkazy I - úlohy
Pomocník
Zoznam všetkých príkazov a parametrov, ktoré korytnačka dokáže vykovať. V prvom stĺpci je anglická verzia príkazu, v druhom slovenská, v treťom skupina, do ktorej príkaz patrí a vo štvrtom popis daného príkazu.
úloha 1
Nakreslite základné goemetrické telesá: štvorec, obdĺžnik a trojuholník. Každá inou farbou a inou hrúbkou.
úloha 2
Naprogramuj tri ľubovoľné útvary. Napríklad domček, stromček, slnko, dopravnú značku. Hotové zadania ulož na svoj Samba server.
úloha 3
Vytvor postupnú sériu bodov jednej farby s veľkosťou bodu 20, tak aby každý nasledujúci bod bol o jeden odtieň tmavší. Teda napríklad oranžová 12, oranžová 11 atď.
úloha 4
Pomocou natočenia korytnačky a dostatočne dlhých príkazov dopredu vytvor na stránke textilný vzor.